St.anton here i come !

Okej jag startar ny blogg, och genom denna kan ni följa mitt liv i St.anton 5månader i vinter och nu innan jag åker.

Planerna är att åka den 26e november och sen kommer jag hem när pengarna eller snön försvinner..=)
Så förhoppningsvis flyger jag ner till münchen 26e november , tar sedan tåg därifrån till St.anton Am Arlberg (paradiset)
Kommer sedan söka jobb men som vad vet jag inte, tar det som faller mig i smak eller de första bästa jag får!
Kommer spendera dagarna i backen och sen mkt mer! Ni får jättegärna komma ner och hälsa på i mitt 16kvadratmeter stora rum haha! Nej men sväng gärna förbi, just call!


Okay ich einen neuen Blog, und durch sie, können Sie mein Leben in St.Anton 5 Monate im Winter und jetzt, bevor ich gehe.

Die Pläne sind zu gehen am 26. November und dann werde ich nach Hause kommen, wenn das Geld oder der Schnee verschwindet ..=)
Also hoffentlich Ich fliege nach München 26. November, wobei der Zug von dort nach St. Anton am Arlberg (Paradies)
Wird dann für einen Job bewerben, aber was weiß ich nicht, wobei die erste am besten kann ich!
Will leben in den Skipisten und haben ein wunderbares Leben! Bitte überprüfen Sie zu mir und schlief in meinem Keller! Nein, aber das Gefühl frei zu schalten, einfach anrufen!


Det va allt från mig! Bussal

Kommentarer
Postat av: gavva

snyggt hörredu!

jag har gjort en blogg för att skriva om precis samma sak:) man måste faktiskt dokumentera resan osv, sjukt kul att ha kvar till sen



hare gött

2008-09-24 @ 16:13:50
URL: http://gavvagoesalperna.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du många tyska läsare?

2008-09-24 @ 23:14:17
Postat av: ullis

Tjoo! Så du har också hittat boende nu i Anton? =) Då ses vi där nere! /Ullis (om du kommer ihåg mig.Björns kompis)

2008-09-26 @ 14:35:44
URL: http://dasblondie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur är det att sticka ner utan att ha jobb? Är det enkelt att få? Även om man inte kan tyska? Och hur hittade du boende? FUnderar på att sticka i vinter och skulle behöva lite tips :) Tack på förhand /Malin

2010-07-30 @ 21:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0