Ägg & Bacon

HejHej Hallå!

Ny Dag och nya saker som måste göras, t.ex äta frulle... Tror de får bli Äggröra & Bacon..

Idag ska jag typ åka till skavsta flygplats och hämta hem min kära syster yster som kommer hem från London(förhoppningsvis med presenter) hon har vart där 2v typ så hon borde köpt något.... Nu när man har körkort åker man ju mer än gärna 3tim tur och retur för att bara plocka upp en människa ! Yey!

Nu är det bara 8dagar tills jag åker, börjar få lite resfeber, men de ska säkert gå bra, nu har de börjat komma snö ner dit också så då får man upp hoppet för en vit vinter också.... Köpte en julsling igår så jag kan få till lite julstämmning där nere på julafton, får gå till kyrkan om de inte funkar...

Jajaj nu måste jag äta något annars dör jag och de känner jag inte för att göra... sen måste jag handla en ny skidhjälm, en från POC....

Puss&kram Josefin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0